KTH? hmmm började på ME, men tyckte inte om det så gick till juridik, e inte asiat, bara planerar att flytta till HK så jag behöver lära mig =)
Jurudik är ju... ganska tråkigt =P Vi hade en obligatorisk kurs om jurudik som kan tänkas använda inom byggbranschen och den tog nästan musten ur mig. Riktigt tungt, men hoppas det går bättre för dig =) Är jätte avis på dig som planerar att flytta till HK. Förresten kommer alla tjejer att hoppa på dig. De är ju överförtjusta i svenska killar =P
heloo .=) från sverige med.. HIhi.. från hässleholm..50 min till malmö elr hbg .. så ligger mellan där..
Nåja, kan passa på o posta lite här. Vill så gärna ha den där Jan Lam showen. Men man måste ha 100 poster... So here I go =P
Åhhh, jätte snällt!!! TACK! Har du redan sett den? Vad tyckte du? Hängde du med? Jag har sett lite på youtube. Jätte mycket slang ju... hängde knappt med själv.
of course . Orkar inte lägga ut bilder på mig själv, ser ingen vits med det? Har du ai ? där kan du hitta mig.
Va? Du menar tjejerna? Hahahahaaa, tro mig! Du kommer inte bli utmobbad även om du så tigger om det! Tjejerna kommer att avguda dig och killarna vill bli polare med dig. Prata bara inte för perfekt engelska så du skrämmer iväg dom haha. Det är sant =P
Haha, lammkött *mums* Haha, just kidding. Går det bra med pluggandet då? Funderat på att plugga vidare? Mina föräldrar är oxå från HK, så jag pratar självklart kanto jag med =)
http://www.dramasian.com/showthread.php?t=13429 Jag har sett lite på youtube och den verkar hur rolig som helst, dock med mycket modern slang.
wah haha ^^ hmm, det flyter väl på. Jag måste nog plugga vidare, blir inget vettigt efter NV .. du pluggade väl osså NV? verkar som alla kineser gör d ^^
Hahaaa, nää jag gjorde ju inte det =P Jag taktikvalde när jag gick gymnasiet för att få toppbetyg. Sen läste jag basåret och kom in på det jag ville =P
oj, vilken linje går man då ? förresten, e det kul o plugga till byggingenjör?? tänkte lixom gå någon ingenjör utbildning, men ingen aning om vilken..
Jag valde omvårdnad. Väldigt smart val eftersom man blir undersköterska direkt efter gymnasieexamen. Byggingenjör är inte så spännande måste jag erkänna. Om du vill ha nåt riktigt grymt ska du plugga till rymdingenjör (om den utbildningen nu finns kvar) eller flygingenjör =)