DUTCH people's?

Discussion in 'Random / Offtopic' started by sado, May 24, 2006.

  1. hey... ik zei dat je met "je" moet aanspreken :p
     
  2. shinymoon

    shinymoon Active Member

    25
    26
    0
    dat heb je idd gezegd :p maaar ... 'u'klinkt toch wel iets beter-whistle
    Maar eigelijk heb ik niks op PA te zeggen -sweat
     
  3. harrr.. en op msn dan wel? -rolleyes
     
  4. shinymoon

    shinymoon Active Member

    25
    26
    0
    -rotfl

    ja ja, ik weet wel wat je van plan bent, .. je wilt, volgens mij, gewoon msn van iedereen hier -whistle

    en mss ben ik nog ouderwets, mss heb ik helemaal geen msn XD
     
  5. hahaha shit.. je hebt mn dooor :(
     
  6. shinymoon

    shinymoon Active Member

    25
    26
    0
    Duh! ik ben niet blond -rolleyes
    -smileb wat is uw msn XD
     
  7. AnChuChu

    AnChuChu Well-Known Member

    118
    41
    0


    >< i know.. ik kon zelf ook ni geloven dat ik zoveel werkte! kdacht mayb rekenfoutje.. =P gebeurd bij mij snel.. kben ni so slim met rekenen! whahaha!
    Maar zo ziet mij week eruit:

    Ma - 09.30 tot 17.30 stage
    Dins - 09.30 tot 17.30 stage
    Woens - 09.30 tot 17.30 stage
    Dond - 09.30 tot 17.30 stage en soms daarvoor nog skoel ... X__x
    Dond- 18.00 tot 21.00 ander werk ... ik heb half uur tijd om te reizen en te eten! red ik dus nooit! maar ik heb hele chille collega's, ik neem dan nog een half uur extra pauze! of eigenlijk hele avond... bij ons werke is het super relax! niemand echt de baas! zolang we maar tassen verkopen =)
    Vrij - 09.30 tot 17.30 stage ... soms later vanwege vergadering .. dan 18.30+/-
    Zat - 12.00 tot 18.00 bij andere werk
    En soms zon van 12.00 tot 18.00 bij andere werk

    Had ik dus een week gedaan ... dus had ik 13 dagen achter elkaar gewerkt..
    i was dead =____=' maar ik ben bijna klaar... en ik heb het heleeeeemaal gehad! =P Dan ga ik echt chille~~ nu echt geen tijd of geen energie om wat leuks te doen! >.<

    Hoe zien jullie dagen eruit?! Niet so druk i hope?!
     
  8. dit jaar ziet mijn timeschedule nog beetje saai uit... maar next year.. word het sick door stage lol
     
  9. AnChuChu

    AnChuChu Well-Known Member

    118
    41
    0
    Bleeh.. ik wil ook saaie rooster! =p maar ik ben bijna klaar met stage!! Beetje ronsele met die stageuren .. ik hoef gelukkig geen uren in te hale =p

    moet je dan ook 5 dage stage lope!>?

    groete!
     
  10. next year 3 dagen per week... :(
     
  11. pirvee

    pirvee Well-Known Member

    229
    41
    0
    soso...veel verschillend werk...k wordt er duizelig van. Je houdt wel van afwisseling zeg!! en ik denk dat je berekening wel aardig klopte....
    Werk je niet OOK nog bij een (familie)restaurant...als NL-Chinees? naast al het andere werk -sweat

    Mijn week ziet er ook ~ zo uit...(maar dan gevuld met school van ma-vrij) alleen heb ik gelukkig nog wel de weekenden vrij -sleep -sleep van school en alles.

    Je rooster ziet eruit als dat van een echte workaholic. GELUKKIG dat je hier bijna klaar mee bent joh.

    Jij hebt zeker één of andere dure hobby -unsure......
     
  12. moeilijk hobby uitvoeren als je geen tijd hebt.. enjoy your freedom now you still got... over paar jaar heb je dat niet meer
     
  13. AnChuChu

    AnChuChu Well-Known Member

    118
    41
    0
    Hey hey Pirvee~~!
    Mayb had ik een beetje vaag opgeschreven maar ik heb gelukkig maar 2 banen! Gelukkig niet 3! OW HELL NOOOO! ahahaha`! Kwerk weekends en donderdagavond in een tassenwinkel in Amsterdam!

    Haha.. mijn hobby? >< DURE TASSEN KOPEN .. terwijl ik juist een verkoopster ben van verschillende merktassen >< hahahaha! me baas is ook erg blij met mij als werknemer maar ook als klant =Pp

    Opzich wel goed dat ik zoveel werk, ff me doorzettingsvermoge en discipline testen! maar ik ben echt doodop! ik had nooit gedacht dat ik dit zal zegge: MAAR IK WIL NAAR SCHOOL!! =___='
     
  14. hahaha school is idd zoveel beter dan stage... 8u per dag stage >.<
    majah.. stage heeft natuurlijk ook andere voordelen ;)
     
  15. shinymoon

    shinymoon Active Member

    25
    26
    0
    som die voordelen es eff op dan -lol
     
  16. pirvee

    pirvee Well-Known Member

    229
    41
    0
    ja..daar ben ik ook wel benieuwd naar......
    'omdat je 'werkervaring opdoet',
    omdat 'het zoveel verdient'.........
    omdat school dan eindelijk van je af is...
    -bigsmile

    dat van het doorzettingsvermogen testen met veel werken is een nieuwe!!! ...
    Je gaat nu vlak voor de zomervakantie helemaal tot het uisterste!!
    maar het schijnt ook gevaarlijk/ongezond te kunnen zijn (burnout-unsure )
    ben wel beniewd waar je werkt in a'dam...pc hooftstraat ofso of zijn er nog luxere straten.....? Tis natuurlijk vanavond koopavond in de stad ...succes met de verkopen...-rockon
     
    #217 pirvee, May 24, 2007
    Last edited: May 24, 2007
  17. Rev

    Rev Well-Known Member

    234
    41
    0
    School beter dan stage? Ik kan niet wachten om van school af te gaan. Mja ik ken de andere wereld nog niet goed :(
     
  18. je leert zoveel meer op stage... maar je moet dan natuurlijk inzet tonen en ook willen leren.. mijn opleiding is ook meteen mijn toekomst.. je moet het wel leuk vinden
     
  19. pirvee

    pirvee Well-Known Member

    229
    41
    0
    Heb je geen stage gedaan voor je eindexamens?? -what?

    Heb je trouwens al idee wat je na middelbare school gaat doen?
    (afgezien van vakantie )

    dus....we moeten u met 'u' aanspreken....omdat dat beter klinkt...;)