zoozooo... hebben nie echt een onderwerp, he-whistle nog twee dagen examens.. dan vrij-lol -worship -bigclap -smart hoop da ik dat hoedje heb verdiend :(
Zo mensen die examens hebben veel SUCCES-smart Gelukkig ben ik bijna klaar met studeren. Scriptie inleveren en klaar en mag ik mezelf als electrical ingeneer noemen
-bigsmile jaja, morgen mijn laatste examen-bigclap ben bijna verlost-clapclap sado: nou, ... alvast gefeliciteerd-smart
Wow ik wist niet dat er zoveel nederlanders deze forum zitten O.O Ik ben een chinees/nederlander. (geboren in nederland )
ik zit op vwo -bigsmile erg happy dat het erop zit meteen een party gehad-lol en jullie???-huh? of houden jullie het liever een mysterie voor ons>.<
-bigsmile heb allang vakantie en feest(en) erg blij als je gewoon hoort dat de anderen nog school enzo hebben-tongue2
-bigsmile mensen, ik ben geslaaaagd.... heb nu officieel vwo voltoooid -bigclap -smart k heb mijn hoedje verdiend
dank u dank u, lieve mensen -lol -lol TinTin: das balen, zeg.. maar het gaat je vast lukken!! veeeel succes dinsdag, zet 'm op-worship